Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Nokta ve Çizgi



          İnsan karamsarlığa kapılıp kara kara düşünmeye başladığında çok yetersiz olduğu kanısına varır.
Ama durum gerçekten böyle midir? İçimizden kara bulutlar, kara noktaları sildikçe yüzümüzde mutluluk güneşi açar. Zindelik ve ferahlık sarar bizi hiç ayrılmayacakmış gibi. Kimse bu fırtınayı durduramaz ! 
Her buluş geliverir kendiliğinden bir gün! Her sorunda çözülüverir bir gün. Hayat ta küçücük bir nokta iken bir bakarsın çizgi olmuşsun. Ufacık bir değişiklik seni nokta dan çizgi ye taşımıştır farkında bile olmadan. Planlı olmalıyız bu geçiş evresinde yani hedefimize varmak için planlı davranmalıyız. Bugün  bir şey ister gelecek yıl farklı bir alana odaklanırız ama sürekli olarak bir hedefimiz ya da bir başka deyişle amacımız olmalı. İnsanın hayatında hedeflerinin olması güzeldir. Kişiye pozitif enerji verir belki de çok fazla hırs verir ama kişiyi motive eder, canlandırır hele bir de ulaşma yolunda adım adım ilerliyorsak mutlu olmamak için artık hiç bir neden yoktur.Yeter ki istediğimiz hedefe odaklanalım bunu başarırsak enerjimizde de yoğunlaşırız.
O halde biz  bildikten sonra ne istediğimizi kim tutar bizi !...

2 yorum:

  1. Ohhh ya yillardir cevremdekilere bunlari soylemekten yoruldum ve beni kimsenin dinlemedigini de fark edince vazgecmek uzereyken otobus bekledigim durakta yazinizi okuyunca sevincten ziplamak geldi icimsen. Ohhh icim tekrar umutlandi yazinizla canlandim tekrar. Iyi ki varainiz, iyi ki tanistik.

    YanıtlaSil
  2. Siz de bana her zaman ki gibi pozitif enerji veriyorsunuz güzel yorumlarınızla..Evet bence de iyi ki tanıştık iyi ki varız.

    YanıtlaSil