Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

30 Nisan 2014 Çarşamba

İçimizdeki Çocuk



İçimizdeki Çocuk



İçinizdeki çocuğu kaybetmeyin falan diyoruz ya bazen kendimize, aslında bana göre biraz basit kalıyor bu ifade . Neden mi ? Çocukta algı nettir. Çocuk direkt olarak bir kişiye burnun çok büyük, göbeği için şiş göbek, falan der... hesap kitap nedir bilmez...Babaannesine ''babaanne annem seni hiç sevmiyor'' falan diyebilir. 

Herkesin içinde baba, (daha önce ailede sözü edilen ve sevilmeyen) falanca amcayı hiç sevmiyorum, hadi eve gidelim falan der..Ancak misafirlikte uyuyakalıp, kucakta eve taşındığımız günler güzeldi yine de..

Görke Çıkıyor

Berke Denge Basamağında


  




 Çocuk tehlikeyi bilmez, ne kadar zorlasa da onu kandırmak kolaydır.. Kendini herkesten güçlü görür ve karşılaştırılmayı asla sevmez. 












İkizlerim güç karşılaştırmasında hep bir öncelik isterler. '' Ben daha iyi yaptım'', ''Sen yapamıyorsun'', ''Benim gibi yapamazsın'', ''Senin yeteneğinden banane'' gibi güç gösterisinden asla vazgeçmiyoruz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder