Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

18 Nisan 2014 Cuma

Görke Berke Resim Kursunda

                      Görke ve Berke Resim Kursunda









Anne paletimi yıkamaya gidiyorum yardım eder misin ?

Her cuma günü okul çıkışı, Kültür Merkezinde resim kursuna giderken biraz nazlanıyoruz  hatta fazlasıyla nazlanıyoruz. Onlar gitmemek için direnirken ben gitmeleri için diretiyorum.. Oğlum gitmemiz gerekiyor aksi takdirde yok yazılabilirsiniz. Üç kez gitmez isek kaydınız silinir desem de nafile.. .. Ve tabi ki aldığım yanıt şu; silinirse silinsin.Oysa resim yapmanın hazını gönülden hissetmiş olsalardı bende bu kadar çabalamazdım. Evet yetenek şart ama çalışmak veya istemek te önemli bence. Ben ikizlerimin bu kursa inatla gitmelerini istiyorum çünkü benim şimdiye kadar tam anlamıyla beceremediğim sanatı onlar becersinler istiyorum. 

Ama ne kadar başarılıyız onu zamanla anlayabiliriz. Berke her zaman olduğu gibi tedirgin aman ellerim boya olucak endişesiyle fırçayı tuale rahatça sürdüğünü göremedim henüz. Görke biraz daha cesaretli bu konuda, nitekim önündeki tualden anlaşılmış olması gerekmez mi? Oldum olası denizi seven Görke açık denizde bir yelkenli yapmayı başardı hatta güneşin ışıltısını dahi denize yansıtmayı tam anlamıyla becerdiğini söyleyebilirim....Eh pek tabiki motive oldukları zaman ertesi hafta cuma gününü iple çekiyorlar tekrar resim kursuna gelebilmek için. O halde önemli olan neymiş ? Motivasyon pek tabiki.. Onları motive ettiğim zaman onlardan başarılısı yok....
Güzel !...

          Emeğine sağlık Görkecim...




















                                                                                                                                                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder