Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

27 Nisan 2014 Pazar

Uğur Böceklerim


Isırma beni Görke
Hadi uyuyalım artık
İkizlerimin hayatıma girdiği ilk günler çok yorucuydu. Ailem dışında internet sitelerinde ikiz anneleriyle konuşmak fikir alışverişinde bulunmak korkumu biraz hafifletiyordu.  Çocuklar henüz dünyaya gelmeden yaşadığımız heyecan çocuk doğduktan sonra değişiveriyor.






Her şeyin gerçekten tozpembe olmadığını görüyoruz çünkü. Annelik güzel şey ama bir o kadar da zor ...
Çocuğun her ilerleyen yaşında bir başka zor.
Hele de ikiz çocuk büyütmek inanın çok daha zor...Ancak biraz sabır, biraz destek, biraz anlayışla bu işin üstesinden geldiğimi düşünüyorum. İniş çıkışlarım olmuyor mu ? Pek tabi ki oluyor ama genel olarak ne derler hani ''idare ediyoruz'.






Banyo yordu bizi dinlenelim biraz





Yapılacak tüm aktiviteleri ikiye katlayarak yapmak dışarıdan göründüğü gibi değil aslında. Bizler de bir başkasının gözünden baktığımız zaman işte böyle güzel tablolar çıkıyor ortaya ama bu tabloların yaratıcısı olan ebeveynler için durum o kadar da kolay değil.  Ama yine de ikiz anneliğinin verdiği sorumluluk bu yorgunluğu alıp götürüyor.

Hadi biraz sallanalım..






''Pozitif düşünmek'' her şeyden önce bunu becerebiliyorum.  Pozitif düşünerek bu kutsal mesleğin üstesinden gelebileceğimi düşünerek hep mutlu oldum. Doğumdan önce acıyan gözlerle bana bakan insanlara  ''niye o kadar zor olsun ki'', ''bence çok güzel ve ben hep bunu istemiştim zaten'' derken bile aslında endişelerim vardı. 
Ama şimdi çocuklarıma baktıkça ne kadar güzel bir şey yaptığımı görüyorum.





Modern Dans için hazırız..


Ve böyle her geçen gün büyüdüklerini gördükçe yorgunluğuma gem vurup onlar için bir kat daha çabalamam gerektiğini hatırlıyorum.. Annelik işte böyle bir şey. düşünülenin aksine bir içgüdü değildir aslında tamamen zorlu ama bir o kadar kutsal bir meslektir. 


Tüm ikiz bekleyen annelere dileyeceğim ilk şey; sabır sonra pozitif düşünüp pozitif enerji verebilmek. İki farklı isteğe aynı anda cevap verebilen güçlü şey Anne' dir. İkiz annesi olmak demek iki kere mutluluk iki kere sevinç iki kat anne demektir.





İkiz annesi olmak demek adaletli anne olmak demektir. Birini emzirirken öbürü uyanmasın diye dua etmek demektir. İkiz annesi demek hayatı öğrenmek ağlarken gülebilmek demek... İkiz annesi demek dünyanın en zor ve en tatlı yorgunluklarını yaşamak demek, kısaca dünyanın en muhteşem duygusunu yaşamak demektir...



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder