Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

25 Nisan 2014 Cuma

Işıklar İçinde Uyu


Kişisel bir tavır olarak alma..
Hayatın sahte olduğunu öğrendikten sonra,
Sadece seni değil kimseyi umursamıyorum.
Hepsi bu !


Gabriel Garcia Marquez




17 Nisan da hayata gözlerini yuman Gabriel Garcia Marquez'in  selfiesi

Ey insanlar! Sizlerden ne kadar da çok şey öğrenmişim. Tüm insanların, mutluluğun gerçekleri görmekte saklı olduğunu bilmeden, dağların zirvesinde yaşamak istediğini öğrendim. Yeni doğan küçük bir bebeğin, babasının parmağını sıkarken aslında onu kendisine sonsuza dek kelepçeyle mahkûm ettiğini öğrendim. Sizlerden çok şey öğrendim. Ama bu öğrendiklerim pek işe yaramayacak. Çünkü hepsini bir çantaya kilitledim.
Mutsuz bir şekilde…

Artık ölebilir miyim ?

Gabriel Garcia Marquez

Alkışlarla anıyoruz....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder