Gönül Dicle İpekçi Web Sayfaları

30 Mart 2014 Pazar

Ders Sonrası Mükafat Zamanı

Ders Sonrası Mükafat Zamanı


Evet işte, şimdi ders sonrası Mükafat Zamanı...


Havanın güzelliğinden istifade eden biz, dışarı çıkmayı ihmal etmedik pek tabi ki. Herşeyin bir zamanı var değil mi ama? Evet şimdi de, oyun ve parka gitme zamanı. Kendimizi eğlendirme stres atma zamanı...

Görke bugün çok ders çalışmış anlaşılan...


Görke Bey ata biniyor...


Berke zaten yerinde durmaz...
Berke düz kay evladım...

İşte böyle... 

Çocuklarla hem ders hemde eğlenebiliyorsanız, biz annelerinde keyfine diyecek söz kalmıyor...Yarın pazartesi ama ben bu sendromu yaşamıyorum çünkü okula gidecek. Çocuklarım yarın okulda daha dinamik olacaklardır. Çünkü onlara bu pozitif enerjiyi ben yolluyorum... Onlardan da yarın geri alacağıma tüm kalbimle inanıyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder